Selasa, 5 Oktober 2010

Semuga Tun M Dalam Rahmat dan Perlindungan Allah Sentiasa.....!

Tengah hari sabtu aku terima call dari seorang kawan yang mengatakan Tun M telah dimasukan ke hospital di Melbourne . Aku terkedu seketika, aku cuba pastikan dari sipemanggil dan dia mengesahkan.. aku percaya dia tak kan saja2 cal aku untuk bergurau dalam isu seperti ini... kerana dia pun tahu betapa aku sangat mengagumi negarawan itu!!

Sejurus itu aku call pula seorg kawan yang agak rapat dengan org2 sekitar Tun M ..dan dia pun mengesahkan apa yang aku dengar itu.... berdegup kencang rasa dada ku.... spontan aku berdoa agar Allah memberi pelindungan dan rahmat kepada Tun M....!!!sesungguh nya jasa dan bakt Tun M terhadap kita semua cuma Allah yang mampu membalas nya!!

Hari ini... jantung ku tidak berdegup kencang lagi... aku bersyukur bila mendapat berita Tun M telah dibenarkan keluar dari hospital dan akan kembali ke tanah air dalam tempuh 2-3 hari lagi,

Aku sering ceritakan kepada anak2 aku betapa pemimpin seperti Tun M perlu dihormati..kerana pergorbanan beliau telah membuat kita hidup sejahtera seperti sekarang dengan izin Allah!!!

Kepada Tun M... kami sekeluarga akan selalu doakan..agar Tun M dalam rahmat Allah sentiasa. Semuga Tun M akan bahagia sentiasa!!

Tiada ulasan: