Rabu, 6 Oktober 2010

Artis Pun Beli Makanan Diskaun..!

Hidup memang seperti roda... sekali atas dan sekali bawah....!!!

Aku sekeluarga biasa nya membeli barang dapur di Tesco ..lebih selesa dan semua keperluan ada pada satu tempat.

Hari itu aku ke Tesco pada waktu hampir tengah malam.... biasa nya waktu ini barang2 basah agak murah... dan ada yg dijual dengan 1/2 harga biasa....!!! Ketika berada di ruang barang basah...aku lihat susuk tubuh yang cukup aku kenal.... seorg artis yang agak terkenal pada 90an.... dia bukan sahaja terkenal tetapi boleh dikatakan artis yang berduit...!! rumah bangalo nya di Ampang bersusun kereta ..dan penuh dengan barang2 antik....pendek kata semua nya mahal2....!!!

Tetapi di Tesco... aku tiba2 jadi terkejut...bila melihat dia bersama seorg perempuan yang aku agak isteri nya... cuma membeli barangan nya diskaun nya hingga 1/2 harga... !! dia nampak begitu berhati2 berbelanja..malah dia  juga membeli ayam yg telah didiskaun..yang aku kira menjadi rebutan golongan yang tertentu sahaja!!

Aku melihat gelagat artis tersebut...ternyata... gambaran mewah dahulu telah hilang tiba2.... melihat kepada merek

Tiada ulasan: