Jumaat, 20 Ogos 2010

KASIH AYAH SEPANJANG MASA...!!!

Air mata ku tiba2 seperti  bergenang bila aku membaca surah Alfatihah ketika sembahyang tengah malam tadi... gambaran arwah ayah sedang mengajar aku surah tersebut tiba-tiba melayang dibenak ku...!!!!

Dalam shahdu bacaan Alfatihah aku tiba2 menjadi amat terharu....kenangan bersama arwah ayah menjelma tiba-tiba....!!!

Maka benarlah ..kasih ayah....adalah sepanjang masa...walau pun adakala kita sering melupa dan terlupa...!!

Kepada mu ayah tercinta..ku panjatkan doa..agar ..ayah tetap tenang di sana..... maafkan aku kerana tidak sempat mambalas segala jasa mu pada ku selama ini...!!!

Sebagai anak..cuma doa mampu ku kirimkan untuk mu.... dan  begitu juga yang aku harap akan dilakukan oleh anak2 ku nanti k...setelah aku sudah tiada lagi di dunia ini....!!!

Aftihah untuk ayah tersayang................!!

Tiada ulasan: