Ahad, 22 Ogos 2010

HATI-HATI TOP UP KREDIT KAT KEDAI HP....!!

Bulan-bulan puasa ni...aku rasa nak gelak pun ada....kesian pun...!! prepaid aku baru habis semalam dan belum sempat aku top up lagi....alih2 tiba2 masuk mSG ke hp aku...."017xxxxxxx was topped up with .Ref  No. 1681xxxx"

Waa ... ini sudah bagus.....!!! berdetik hati aku....mungkin ini hadiah dari hotlink...haha hadiah apa aku pun tak tahu!!! dah dapat tu...macam orang mengantuk disorongkan bantal...!!aku pun bedal pakai leee..!!!

tup....tup...tengah hari aku terima call dari kedai talipon...suara kat dalam tepon tu tanya aku....tentang topup tu..aku kata ada laa...hahaha....rupa2 nya minah tu dah tersalah topup masuk ke hp aku....apa nak buat????

Cuma aku nak nasihat....kalau sesiapa yang suka sangat topup kredit kat kedai hp tu...hati2 lah bagi no tepon... kalau tak...masuk ke akaun orang lain....siapa yang untung????

Kepada minah tu...aku minta maaf banyak2...kredit tu pun dah habis aku pakai....!!!

Tiada ulasan: