Khamis, 18 Oktober 2012

Macam Mana Tiket Final Kelantan VS ATM Setengah Jam dah Habis????

Sebagai anak Kelantan , aku amat bangga bila Kelantan sekali lagi masuk final. Seperti anak2 Kelantan yang lain aku juga tidak sabar untuk melihat aksi pertandingan akhir itu...!!

Tetapi di Kelantan ..sesuatu yang aku rasa perkara paling tidak wajar berlaku lagi... 10,000 tiket untuk final yang di jual di perkarangan stadium Sultan Muhamad ke 4, habis dalam tempuh setengah jam.

"ambo tunggu sini sejok pukol 8 pagi...tp pukul 10 pagi habis doh..!!"... itu antara rungutan penyokong kelantan.

Aku pelik juga..megapa isu seperti ni terus berlaku..dan terus berlaku..apa kah tiada tindakan dari pihak berkenaan. kesian kepada penyokong Kelantan yg ikhlas utk menyokong pasukan mereka ...!!

Aku harap penyokong Kelantan tidak patah semangat dengan isu ini...!! Dan kepada penyokong Kelantan yg akan turun ke KL...pandulah dengan selamat....dan jange galok2 sangat!!!

Tiada ulasan: